sreda, 21. maj 2008

se malo, pa bo eno leto....

.... odkar sem nardila eno izmed najboljsih odlocitev v zivljenju. odkar se je moje zivljenje spremenilo in obrnilo na glavo. na boljse
moje mesto se pocasi prebuja in dobiva skoz bolj spomladansko / poletno podobo. mogoce tud zato, ker ga jst skoz svoje "zaljubljene" oci tko vidm, ampak res se prebuja. ok, vedno vec je turistov, ampak mi, domacini, se jim znamo izognit v velikem krogu. :)
glih dons sva mele s petro enega najinih redkih, vendar pozitivnih in produktivnih dni. sva se potikale po stranskih ulicah oxford streeta, mal prebrskale high street trgovince (ceprov prevec busy za najino potrpljenje), mal posedele v hyde parku in se na koncu dneva vrnile v udobni moski objem. ka pa bi si drugga se zelela?
velik se je zgodil, odkar sem se zadnjic oglasila. med drugim tud cudovit vikend na morju. res nism vedla, da je anglija lahko tok lepa, plaza tok naravno pescena in dolga (v angliji), vreme tok toplo, soncno in popolno (v angliji).
sva se prpelala do ene vasice, na sredi grad (trenutno v prenovi), ampak vasica je bla pravljicna. vse hise zgrajene iz kamna, vse se je zdelo tok miniaturno, kot bi prsla v dezelo sneguljcice in 7 palckov. neverjetno.
prvic, odkar sem tukej, si nisem zelela nazaj v london. pa sm mislla, da se mi to ne more zgodit. ampak itak sva se vrnila v reality, nazaj v sluzbo, busy hectic zivljenje, katerega mava oba tok rada, HAHA
uglavnem, rada sem tukej, rada mam svojo trenutno situacijo, ne bi je zamenjala in vsakemu bi jo privoscila!

Ni komentarjev: