ponedeljek, 18. februar 2008

speed dating

ok, ker se mi trenutno res nc tko presenetljivo posebnega ne dogaja, sem rabla material, da bi lahko mal azurirala blog. in smo se punce odlocile, oz se je efe odlocila, da nas bo prjavla na speed dating. ce ne veste, koko to gre, nej na hitr razlozim.
samske zenske, samski moski, ena soba, 3 minutke za vsakega moskega. pogovor, da ne bo pomote. :)
in res dobim sms en dan, da gremo v petek, 15 na event. ka pa sm mogla, prjavla me je, govorile smo pa o tem za foro tud ze kr en lep cas. tko da smo sle. klub, v kerem smo bli, je bil na laicester sq, mize so ble ustevilcene. dobila sm svojo stevilko, kozarec vina, in zabava se zacne. zenski del samo sedi za mizo cel cas, moski se pa zamenjajo vsake 3 minutke, ko se oglasi zvonec. za ene je blo 3 minutke premalo, za druge fulllll prevec. ampak morm priznat, da sm ful uzivala, tok smo se presmejale. za ene tipe te res ne preseneca, zakaj so samski.
uglavnem, po vsakem triminutnem pogovoru si zapises ime, in tipa ocenis (yes, no, friend). drug dan gres na internet, oddas svoje glasove in vids, ce se kdo od tvojih yes ujema z njihovimi yesi. hehehe in u have a match. in jest mam match, zej pa kr bo pa bo. uglavnem, jest sm dobila, kr sm hotla, in to je material za moj novi post, ane. pa tud za ene par naslednjih, mislm da. tko da sporocim, koko se bo zgodba odvijala. :)

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Kvina ti si čist divja!!! ;-D
no, pa seveda čestitam :-)
lp, miro

kaja pravi ...

hehe, kul. Mam ze moj scenarij v glavi kaj bi se zgodilo: verjetno se mi ne bi dalo resno ukvarjat s 'problemom' in bi se skrajno zabavala ob vseh nenavadnih zgodbicah ki bi jih pripoevdovala nic hudega slutecim sogovornikom. me zanima kaksne bi bile reakcije...hehehe

kvina pravi ...

hehehehe,
bejbi nimas casa za zgodbice, zvonec pride prehitro. ampak je vec kot zanimivo!