sobota, 23. februar 2008

dan veselih novic

ok, tukej majo praznik za vse mogoce, najbolj smesen se mi pa zdi pancake day!!! dan palacink?!?! in mislm tkole, ce si lahko britanci vse mogoce zmislijo, si bom pa se jest!!!
22 februar, dan veselih novic!!!
da pojasnim, vcerej je pozitiva kar dezevala!!!! najprej male dnevne muhe, ki te razveseljujejo, kar niti ni tok posebno, ce se ne bi dan koncal z dvema cvetocima bombama. o prvi se ne morm javno govorit, ker sem obljubla. ceprov bi najrajs zavpila, kok sm vesela.
druga pa je bla samo se vprasanje casa.
ze ko me je tanja tisti dan klicala, da je dobila prstan, sm bla tok vesela, ker je moja najboljsa prjatelca najdla sreco, katero vsak isce. sej smo vsi vidli, kolk je ura, ze vsakic, ko je o janezu samo govorila, in kot sem ze pisala, njun porocni dan je bil pravljica.
in zdej se nam bliza se en. tud petra je na isti poti!!!!! in zgodba se ponavlja, perfect match se je zopet nasel!!! spet se bo kmal rajalo in proslavljalo ljubezen.
tko da dokler sreca traja, jo je treba uzivat, ceprov pride s grenkim priokusom zalosti, kot je danasnja novica o gospodu Drnovsku.
dragi moji, veliko se smejte, nic ne obzalujte in ogromno se zabavajte!!!!! i know i am

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Dober zacetek