sobota, 15. marec 2008

spet doma

uff to se pa slis ko mario hehe
res sem se dolg veselila teh pocitnic, in so koncno prisle!!!!! jupi!!!
sej priznam, da mi je blo kr mal tezko it na avion, ker bom 13 dolgih dni stran od ene osebe, od katere trenutno ne zelim bit stran, ampak po drugi strani sm pa doma!!! in ceprov vem, da je doma vse isto, se res fajn pocutim, dober je obcutek, da ti dva tedna ni treba it v sluzbo in met opravka z dvema moody francozinjama, ker res rabm brake.
mami in ati sta me pelala na polno kosilo, kuj ko sem prsla iz aviona, uff pogresam normalno hrano. in lasko :)
ko smo se najedl, smo sli obiskat babico in babico, obe presrecni, da je vnukinja doma, ceprov za kratek cas.
komej sm cakala, da vidm jaka in darjo, itak da sta ze sibala, ker sta polno zaposlena, in s cim sta me pustila? samo z viktorji! sej ne, da ne vidm rada, kwa se dogaja na slovenski sceni, ampak da po 9 mescih jan plestenjak se zmerej poje sobo 102 (al je le 105), se mi pa zdi kr mal smesno. ceprov mam rada jana plestenjaka, bi se lahko kej novga spomnu, ni res?!
zdej grem pa spat, ker jutri je planica na urniku, uffff kok bo fajn
aja se to, punce moje, speed dating deluje :)

6 komentarjev:

kaja pravi ...

hej! olala vidm da je v londonu nekaj novega...lepo lepo, nikol nisem verjela v speed dating, blind dating in podobno... ampak ocitno res deluje :) kul
lp iz Ekvadorja!

kvina pravi ...

hehe kajci, tud jest ne! ampak sej ves kwa pravjo: ko ne pricakujes....
uzivej, nauzij se soncka se namest mene xxx

Anonimni pravi ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonimni pravi ...

Kaj zdej to Kvina, normalno hrano? Sampinjoni z jajcem za zajtrk in odlicna rizota zvecer (tut jutr za kosilo si jo nesem s sabo) .. jest jem cist normaln tukejle v britaniji :) Danes sem (verjetno)uspesno zakljucil drugi tecaj in do jeseni prekinem .. cas za pomladanskopoletne "traparije".
In v kolikor mi do tvojega povratka ne uspe osvojiti nobene riti (avstralske misice me ne smirglajo sploh), se bova res usedla in prepisala naslov, kam it na speed d. O, marija ....
Uzivaj, cetudi v kidanju. Za mano je krasen soncen dan .... B ay od VALa

kvina pravi ...

hehe valci moj dragi. se zmerej ga ni cez svinjsko pecenko z "tenstanim" krompirjem na cebuli! pa mors tud priznat, da gor meso nima glih normalnega okusa.
spomladanskopoletne norcije nam ne uidejo, rit ti bomo pa tud najdl, nc ne skrb! ni vse v avsraliji :)

Anonimni pravi ...

hej hej:)
no eko ves cas cekiram tvoj blog zej ga pa 14dni nisem...in ravno v tem casu ti napises da si doma..no sedaj sem verjetno ze pozna in si ti ze nazaj v lon:)
vidim da si vsa polna enrgy in po novem nora na sd:))joke...ampak kot si rekla ko najmanj pricakujes zadane:))) tko da go girl:)
uzivi in bodi najbolj nasmejana se naprej!!!
caubau
°°UvA°°