petek, 20. april 2012

malo tu, malo tam

je trajalo, ampak sm pogruntala, koko se vključi pečica v mikrovalovki. sem tud pogruntala, koko dodat šumnike tipkovnici, samo 5 let je trajal :)
vsak dan, sploh zadnje čase, me mal domotožje prime. ne vem, zakaj. mogoče zato, ker sem doma ves čas, ker iščem službo, ker mam zadnje čase še vedno občutek, da se še vedno iščem, ali ker ves čas poslušam slovenski radio, ko sem doma.
ker kar berem domače časopise in novice, ni nič kaj prijetno oz lahko bit doma in ne gledo da bi bla doma obkrožena z vsemi vami, bi se mi še vedno mešalo, mogoče še bolj, kot se mi trentuno tukej.
joooj ne morem teh šumnikov uporabljat, mi je zmešal cel sistem tipkanja, tko da sorry..., šumniki odpadejo.
uglavnem, tukej se ni nic spremenilo, delam na hisi, posiljam CVje, kuham na camping kuhalnicku (cist navajena zdej, delam cudeze), se na veliko ucim in cist najbolj uzivam.
zorganizirala sem tud dekliscino za mojo najboljsejso prijateljico doma, cez 2 mesca. upam samo, da ji bo vsec in da jo bomo vsaj mal tko na easy osramotile :)
cez 2 tedna letiva na mallorco, ker baje tukej bo samo dez in mraz. mal je treba uidt in se sprostit.
nikol si nism tud mislla da je mozno, da tolk toce pade. se ne spomnim niti, kolikokrat sem v tem tednu laufala ven, da sm avto pokrila, da je ostal cel.
trentuno delam tudi na enem projektu, ki je zaenkrat le in samo moj, ampak z malo srece odpre nova vrata :)
do kmalu
kvina


Ni komentarjev: