petek, 28. september 2012

viktorijina skrivnost

dolgo pricakovana skrivnost je koncno v mestu. angelska krilca, perje, cipke, najlepsi obrazi planeta, najbolj skiny body, nezna roza barva povsod in ............ najvisje cene za zelo malo svile ali bombaza.
a se amerika res dela norca iz nas?! 20 dolarjev se nikoli ni blo 20 funtov!!!! za ene tangice?!?!?! resno?!?!?!
vstopim v trgovino, in je kot sredi oxford street. ne vem, kam naj se obrnem, da se lahko zrinem med turiste, kateri priletijo v london samo, da nakupujejo v trgovini!!! zakaj ze?!?! res mi ni jasno...
trgovina izgleda kot labirint, ogledala povsod, marmornato stopnisce do tretjega nadstropja, v katerega te ne spustijo, ker nisi VIP.
zakaj sem tukaj?! ker je to "prva viktorijinska skrivnost v evropi" ?!?! (niti ne, poljska jo je imela pred londonom, by the way...!!!)
kot najstnica sem bla ogromno obsedena z znamkami, se spomnim da sm si kupla ene benetton jeans, 4 stevilke prevelike, ampak glavno, da so bile benetton. ceprav sem bla najbolj srecna, da sm jih nosila, sem placala trikrano ceno za preveliko sranje, in noben mi ni povedou, da izgledam kot klovn!!! si zelim, da bi blo nekomu mar za kogarkoli tam... takrat.... (male stvari te zaznamujejo) ..... uglavnem punce, se vam resno izplaca kupiti skrivnost za trikratno ceno? ....... joooooj jezi me, da ste vsi obsedeni z znamko, za mene se zgodovina ponavlja...
ceprav so tangice znamke Victoria's secret, bodo po 10ih pranih zanic in boste sle v novi shopping! se splaca?!

Ni komentarjev: