ponedeljek, 26. marec 2012

kako smo si razlicni

kaj je tezje? biti s partnerjem, ki ima isti karakter, ista zanimanja in ista misljenja, kot ti? al je boljs da se razlikujeta v vsem? sej vem, da idealno je 50/50, ampak lepo vas prosim, kdo pa zivi v idealnem svetu? od koga se pricakuje, da se bolj prilagodi? od zenske ali od moskega? od sibkejse osebe (karakteristicno), od osebe, ki vec zalsuzi, ali od posameznika, kateri vec vlozi v ideje? (seveda, ce so priznane in upostevane, katere seveda niso, ce ti oseba ne zaupa...)?  ali le od osebe, katera je bolj dominantna in vztrajna? in kdo je ob vsem tem najbojl srecen? dominantna oseba, ki vse dobi, ali oseba, ki se je uklonila?!?! verjetno tist, k je dominanten, ker itak misl, da ma vedno prav.
koko pa prides do tega, da lazje uveljavis svoj prav oziroma le zelje in svoj touch? je to dolgotrajen postopek, ce si v zvezi z "dominantnezem" (cesar se ne zaveda), perfektionistom, oz nekom ki ima nadpovprecni IQ in se na case zdi, da je malo avtisticen, mogoce le genij?! ker jest sem na meji, da se vdam, kar nikoli in nikakor ni bil moj cilj.
mam ideje, mam znanje, mam okus in mam strast. imam ljubezen, vizijo, vztrajnost in zeljo. ampak ce mi ne uspe, ker nisem tok glasna, da me dolocene osebe slisijo, kaj mi se preostane?!
naj odneham in zacnem znova?! kje naj zacnem?! kako naj zacnem?! naj se vdam? ajajaj :(

Ni komentarjev: