torek, 7. avgust 2007

vikend doma = ogromno zabave, smeha, druzenja, pijace

in bolj mal sonca, ampak to je blo za pricakvat, ker itak, mati nar.....!
v cetrtek, k sm prletela u trst, sm jaka pa darjo cakala, ceprov je moj avion mel mal mal zamude. itak sta se zgubla u italiji, hihihihi! in to jaka, da se je zgubu, seveda kriv ni bil on, ampak navigatorka darja, kr je cist razumno, glede na to, da je moski ego, kar se tice voznje in vsega, kar naj bi moski obvladali, ogromno velik. ampak sta prsla, tud nazaj smo najdl, in po pivu (lasko me je cakalo u hladilni skrinji!) in so potem samo se sledili in sledili laski uffff!!!!
ampak ok, smo se mel super najboljs, sli smo na morje, itak je padou dez, ampak dobre volje je blo ogromn, tko da smo se mel najbolsejse.
pa se mami je mela rd, tko da je bla hisa skoz polna, vidla sm vse.
zej smo pa u londonu spet, jaka pa darja mata fulll natrpan urnik, jest pa delam skoz, tko da kr se da, smo skupej.
ampak, da ne bom prevec dolgovezla o vikendu doma, rajs povem, kwa se mi je dons zgodil!!!!!!!!!
smo sli zutrej proti tube stationu, pa smo se cist tko zgovarjal, al je sreca al nesreca, ce te golob poserje!!!!!! in kwa se mi je zgodil????? GOLOB ME JE POSROU!!!! in to direkt na celo!! sm mislla da se mi bo zmesal! sm mela sranje povsod, na celu, sreca da na laseh nc, ampak kavbojke in cevlje so ble vse posrane. tud darja je velik ujela, po puloverju. tko da baje bova zej mele obe velik srece in denarja! i wish!!!!!!!!!!!!!
evo se en razlog, da mejte vedno in povsod marelo s sabo, k greste u london. (sasa sm probala, ampak mi ne rata, toporisic pa ti me kolneta zdej, ampak sorry!)

Ni komentarjev: