torek, 28. avgust 2007

kar anja zeli, anja dobi

ker se zmerej -spet- nimam interneta doma, se mi ze kr mesa. tok stvari morm napisat, zej trenutno so mi pa cist vse usle iz glave.
uglavnem, notting hill karneval smo prezvel, nobenga niso zabodl, ustrelil...., velik smo preplesal po ulicah, tud nekej dobrga karibskega smo pojedl, to je pa blo to. fotke sledijo, kuj k se doma prklopm.
sluzba po starem, veliko zanimivih cudakov pride v trgovino. petra je dobila promocijo, sla delat v drugo trgovino, tko da zej pa ni vec moja sefica. bl mal jo vidm, ampak kr pa jo, sm pa vesela.
dons je ales prplul v southampton, tko da se bom cez ene 2 urce usedla na vlak in se dol odpelala, da se mal vidva. to bo tud fajn, spet mal morje vidt, pa ladjo......!
se dobre tri tedne, pa bom spet doma, ko bo tanja dahnila usodni da!
joooj ne morm pisat tukej, k je tok folka okrog, se ne morm sploh skoncentritat, tko da anja, bos se kr mal casa mogla pocakat na novo objavo, razn ce se bt ne spomn, da jih ze vec k en tedn cakam, pa se me usmiljo, in mi linijo prklopjo.
itak pa kmal prides, pa bova mele ogromn casa.
mami, ti si pa tok mela prov glede tiste knjige, itak mas pa vedno o vsem prov. :)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Čav mala zopet berem tvoj blog.Bili smo še en teden na Korčuli.Super lepo se imej lep pozdrav od Teje!!

kvina pravi ...

ojojoj teja, ne mi skomin delat noooo! sej se kmal vidmo, tokrat mal za dlje casa, pridem u lj!! komej cakam