sobota, 16. junij 2007

fathers day

17 junij se praznuje fothers day. sej je res, ce ze mamo mothers day, pa dan zena, pa valentinovo (za mene najbolj neumen praznik, by the way), zakaj pa ne bi mel se enga, samo za nase drage ockote. pri nas se ga skorej ne spomnmo, tukej se pa ze cel tedn vse vrti samo okol tega. ceprov je to najbrz vec kot pa ne taktika trgovcev, se mi zdi fajn, da se spomnmo, kok je ocka pomemben. vsaj moj je! pa kok je cudovit, in kok ga pogresam! kok hoce bit hud, kadar mu mami "ukaze", pa mu kr ne rata. ocka moj dragi, rada te mam, misl name!
naj vam se nekej povem, drage moje dame!!! od zdej naprej, ko greste u shopping, prosim, ko vzamete cunjo iz police, pa je ne vzamete, jo dejte nazaj, kot ste jo dobile. ker to pa je katastrofa!!!! cel dan vsak dan pospravlam za neuvidevnem folkom. od zdej naprej bom jest tud bl pazla, ne bom zoprna stranka. ok, sej do zdej tud nism bla, ampak vseen.
drugace je pa v zari tko, kokr da bi vsak dan ves dan nakupovala, pa na konc nc kupla. in glih glede tega je tko tezko. toooook dobrih stvari, pa vse le zlagam na police, namest bi mi jih blagajnicarka dala v vrecko, ko grem ven. ampak, sej se ne pritozujem, drugac je res super. tud kolektiv je u redu, se itak da najde kksna izjema, ampak te je najbols kr spregledat.
pa se to, punce, vse hlace, ki jih mate, da so na zvonc, hitr v kos vrzte. vse kratke majcke tud u kos. na police pa samo tunike, dolge nenavadne majcke, rutke oz sal okol vratu, balerinke, slimm al pa zeloo zelooo siroke hlace. pa balerinke, al pa cevlje, kjer gleda prst vn, cim bolj nenavadno nej bo, bols bo. pa ne pozabt na kape, klobuke, rute, obroce......
jest kr nocem vn it, ker resnicno nimam kej za oblect. jojjojjjj, pa tok sm placala za prtlago. obup! dons ma zara en zur na oxfordu, sam se mi res ni dal it. tud cist sm broke, trenutno. ah sej zurk bo se dost. drug tedn se zacnejo razprodaje, jest sm pa ze dala na stran ene take fajne slim kavbojke, da bom bl fashionable. itak konc mesca ze dobim prvo placo, tko da bom na konju. vsaj nekej casa. :)

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

alooooooooo
dej mal mn nakladej od telh cun!!!jasno.to se men ne da brat!!!

kvina pravi ...

mulo mali!!

kaja pravi ...

mhm... dobr da sm si na Djerbi kupla slamnik... a bo vredu za v London??? Al bo bolš ruta? :D

koka pravi ...

Ah ja... zadnje čase se pa res vse vrti okol cunj. Sam da mam jest svoje rutke, sm kr kul za v London. Še kšno tuniko si kupm, pa uletim. :D

Edin te hlače mi mal probleme delajo. Ker čist oprijetih ne bom nosila, v tistih preširokih pa zgledam še širša kot sicer. HM...

:D

Anonimni pravi ...

halo, bajbi, ti kr govor od cunc, da bomo pol še mi tle mal bl modni, jaka naj pa ne bere, a? sam da uživaš,lp...

Anonimni pravi ...

Draga moja!
to je tapravo, fajn se mej,ne imej zulov,prebrala tvojo knigo Đeki und amy!
pogresam te
vec ti pa napisem u mail
mati suzy

kvina pravi ...

oo mati draga, si se modernizirala!!! pohvalno, morm rect. zulji bojo sli kmal stran, se zmerej so. misl name, cmok

Unknown pravi ...

Kaj pa nasvet za fante, jst si ful ne predstavlam sebe z eno dolgo tuniko-pisano...

kvina pravi ...

hehe sej res. jeans, srajcka, pa fajne flip flopke, pa bos cist taprav. tud kksna kapca ne bi bla napacna