ponedeljek, 11. junij 2007

pakiranje, poslavljanje

sej ne vem, vse vedno pustim za zadnji dan. pa dobr vem, koko me bo vse skupej zabasal, ampak si kr ne morm pomagat, odlasam in odlasam. tko da mi bo dan kr prekratek, grrrr.
pa mam kr velik kovcek, ampak nekak mam prevec stvari. zdej se vse lezi po postli, in se mi zdi grozn nemogoce, da bo vse pasalo v kufer. ah nekak bo ratal.
vcerej smo mel malo srecanje doma, se je folk prsu poslovit, velik se je jedl, mal manj pil, dost se je tud smejal. cel balkon nas je blo, stolov je manjkal, ati je mal noru, sam po mojem ga le matra, da grem, ne pa to, da je skorej zmanjkal piva in da na konc nismo res vec kej dal met za na mizo.
manjkala je samo ena dobra prjatlca, sej po svoje jo razumem (okoliscine). ona ze ve :) ampak sva tud vse razcistle, in zdej nekak kr lazje grem. mi velik pomen, kaj si misli, in sva se pogovorile, sm vesela.
aja sej res, vcerej smo se sli sankat na strazo. jooooj kok dobr! skoda da nas je cas mal prganov, tko da smo vsi odpelal samo eno voznjo, drugac bi se res kr cel popoldan vozil. ful gas pa nc bremzat, samo to vam priporocam.
zdej me caka pozno kosilo nekje v tacnu, mami ze cel tedn govori o eni restavraciji, in jo gremo preiskust. mnjam se bom najedla
uzadno, k sm pisala, kwa vse bom pogresala, sm ene ogromn stvari pozabla oment.
jooj nc vec tok ne bom vozila avto, kr mi bo tok manjkal. rada vozm. pa lasko pivo, loka kava, stop, akademija, mlin, sonce, tanja, kaja, jaka, danjela, anja, mami, OCKA, saska......
ampak ok, po drugi strani pa, petra, covent garden, hide park, picadilly, metro..... bo zabavno. ce bojo naslenji posti napisani v anglescini, se ze vnaprej opravicujem, ampak....

3 komentarji:

koka pravi ...

Kvina uživaj v Londonu! Takoj ko boš pa začela iskat svoj flet pa javi, da si vnaprej kupimo karte in pridemo na kšn stand up ;) Jupi! Se že kar veselim. Sploh še nism bila v Londonu, mi boš mogla vse razkazat :D

Anonimni pravi ...

Kvina, sej veš kaj pravm, če ti ne bo šlo vse v kovček, pa ostan doma:) joke. U glavnem, sej sm ti napisala že u knigco, naj bodo tvoji dnevi tm gor čimbolj čudoviti, pa karkoli to že pomeni, pa, pa, smo na vezi...

kvina pravi ...

koka, kr kupi karto, te pricakujem!! katja, prid zravn, itak pa zrce cakajo, avgusta si rezerviraj vikend, bo nepozabno. ane kaja hihihi *****